برند های معتبر فیلتر تصفیه آب

برند های معتبر فیلتر تصفیه آب

برند های معتبر فیلتر تصفیه آب  نام فیلتر های تصفیه آب

فیلتر تصفیه آب در  انواع برند های  در بازار موجود می باشد برای افزایش کیفیت  آب تصفیه شده خروجی از دستگاه باید از فیلتر تایوانی اصل استفاده شود مواد اولیه استفاده در فیلتر تصفیه آب حتما باید از نوع FOOD GRADE و گیاهی باشد فیلتر استاندارد باید دارای تاییدیه های بهداشتی باشد چند مورد از برند های معتبر  و نام فیلتر های تصفیه آب بشرح زیر می باشد.

فیلتر تصفیه آب ایزی ول EASYWELL

فیلتر تصفیه آب خانگی ایزی ول (EASYWELL)  از بهترین و مرغوبترین مواد ساخته شده است این فیلتر ها دارای تاییدیه بهداشتی و استاندارد می باشند مهمترین مزیت این فیلترها قابل نصب بودن بر روی تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد .مواد اولیه استفاده شده از الیاف  درجه یک و کربن های پوسته نارگیل می باشد.

فیلتر تصفیه آب آکوا پرو aqua pro

فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا پرو (aqua pro)  از بهترین و مرغوبترین مواد ساخته شده است این فیلتر ها دارای تاییدیه بهداشتی و استاندارد می باشند مهمترین مزیت این فیلترها قابل نصب بودن بر روی تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد .مواد اولیه استفاده شده از الیاف  درجه یک و کربن های پوسته نارگیل می باشد. البته هنگام خرید از اصل بودن این فیلتر  اطمینان حاصل شود.

 

فیلتر تصفیه آب   سی سی کا CCK

فیلتر تصفیه آب سی سی کا نیز یکی بهترین فیلتر های تصفیه آب خانگی می باشد فیلتر های سی سی کا  اروجینال از مواد گیاهی و FOOD GRADE ساخته می شود قیمت فیلتر سی سی کا تایوان اصلی خیلی بیشتر از فیلتر های تصفیه آب تقلبی می باشد این فیلتر های توانایی حذف املاح مضر و سختی آب و فلزات سنگین را دارند. این فیلترها قابل نصب بودن بر روی تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد امروزه اکثر فیلتر های تصفیه آب سی سی کا متاسفانه طرح سی سی کا می باشد.

فیلتر تصفیه آب  سافت واتر SOFTWATER

فیلتر تصفیه آب  سافت واتر نیز یکی بهترین فیلتر های تصفیه آب خانگی می باشد فیلتر های سافت واتر اروجینال از مواد گیاهی و FOOD GRADE ساخته می شود  سافت واتر یکی از بهترین برند های تصفیه آب می باشد قیمت فیلتر سی سی کا تایوان اصلی خیلی بیشتر از فیلتر های تصفیه آب تقلبی می باشد این فیلتر های توانایی حذف املاح مضر و سختی آب و فلزات سنگین را دارند. این فیلترها قابل نصب بودن بر روی تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد.

 

فیلتر تصفیه آب   واتر لو water lav

فیلتر تصفیه آب  واتر لو نیز یکی بهترین فیلتر های تصفیه آب خانگی می باشد فیلتر های واتر لو اروجینال از مواد گیاهی و FOOD GRADE ساخته می شود قیمت فیلتر  واتر لو تایوان اصلی خیلی بیشتر از فیلتر های تصفیه آب تقلبی می باشد این فیلتر های توانایی حذف املاح مضر و سختی آب و فلزات سنگین را دارند. این فیلترها قابل نصب بودن بر روی تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.