کاربرد تصفیه آب صنعتی در صنایع و کارخانجات

کاربرد تصفیه آب صنعتی در صنایع آب شیرین کن

کاربرد تصفیه آب صنعتی در صنایع

دستگاه تصفیه آب صنعتی یا همان آب شیرین کن صنعتی به دستگاه های گفته می شود که با روش اسمز معکوس مجهز به سیستم پیش فیلتراسیون قادر به حذف سختی آب و رسوبات آن،گل و لای و کدورت،فلزات سنگین ،باکتری ها و ویروس ها می باشد مراحل  دستگاه شامل پیش فیلتراسیون،میکروفیلتراسیون،پمپاژ و اسمز معکوس می باشد ظرفیت تولید دستگاه های تصفیه اب صنعتی 5000 لیتر در شبانه روز به بالا می باشد کاربرد دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنایع مادر مانند کشاورزی ( آب شیرین کن کشاورزی) تقریبا یک نیاز اساسی می باشد.

آب شیرین کن کشاورزی

یکی از کاربرد های دستگاه تصفیه آب صنعتی برای مصارف کشاورزی تولید آب با کیفیت بالا جهت استفاده در سیستم های آبیاری تحت فشار می باشد با توجه افت کیفیت آب های سطحی و زیر زمینی امکان استفاده در مزارع وجود ندارد لذا جهت افزایش بهره وری و کیفیت محصولات استفاده از  آب شیرین کن کشاورزی یک الزام می باشد.

همچنین آب شور برای تولید و تکثیر گل و گیاه و درختان مثمره غیر مقاوم به شوری مناسب نمی باشد خرید و نصب دستگاه تصفیه آب گلخانه نیز امروز رایج شده است.

تصفیه آب در پرورش ماهی

صنعت پرورش ماهی نیز یکی از صنایعی می باشد که برای بهره وری و افزایش کیفیت وکمیت نیاز به دستگاه آب شیرین کن دارد استفاده از آب بی کیفیت اصلا مقرون به صرفه نمی باشد در حالی با خرید و نصب دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی می توان به کیفیت و سود حاصله افزود.

 تولید آب مقطر سازی

در اکثر صنایع و کارخانجات استفاده از آب مقطر برای خنک کاری و سیستم های تاسیساتی برای جلوگیری از ایجاد رسوبات و خرابی  رایج می باشد همچنین در صنایع  مانند داروسازی ها و  مواد شوینده و بهداشتی آب مقطر خوراک اصلی کارخانه می باشد تولید آب مقطر  از دستگاه تصفیه اب به مراتب راحتتر و کم هزینه تر از سایر روش های تولید آب مقطر می باشد.

 آب شیرین کن برای تولید آب معدنی

تولید آب با کیفیت و بسته بندی آن نیاز به منبع آب با کیفیت دارد لذا یک کارخانه تولید آب یا باید  آب سطحی ( نظیر چشمه ها) و زیر سطحی (چاه ها) با کیفیت در دسترس داشته باشد و یا از  آب شیرین کن برای تولید آب بسته بندی استفاده کند.

سایر کاربرد ها :
  • تولید آب شرب شهر ها و روستا ها
  • تولید آب در صنایع فولاد ،پتروشیمی و پالایشگاه ها
  • تولید آب دیگ بخار و سیست مهای حرارتی و برودتی
  • تولید آب مرغداری ها و گاو داری ها
  • تولید آب صنایع آبکاری و چاپ
  • تولید آب صنایع تولید مواد غذایی
  • تولید آب مجتمع های ورزشی و هتل ها
  • تولید آب صنایع نوشیدنی ها
نمونه دستگاه تصفیه آب صنعتی به ظرفیت 100 متر مکعب در روز

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 04135412075  و یا 09141182769 تماس حاصل فرمائید.

دستگاه های تصفیه آب صنعتی و مشخصات فنی

آب شیرین کن کشاورزی و گلخانه ای

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.