سختی گیر آب خانگی

رسوب-گیر

 مزیت های سختی گیر آب خانگی

آب استفاده شده در مصارف روزانه دارای املاح معدنی نظیر کلسیم و منزیم می باشد که این املاح باعث سختی آب نیز می شود هرچقدر میزان این املاح زیادتر باشد سختی آب زیاد است یا آب سخت تر است و برای مصارف مخصوصا شرب اصلا خوب نیست امروزه در اکثر خانه ها استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی رواج پیدا کرده است اما این دستگاه ها صرفا آب شرب را تصفیه می کنند سختی گیر آب خانگی و یا آپارتمانی جهت حذف املاح معدنی برای مصارفی مانند استحمام ، شستشو ، نظافت یک گزینه عالی می باشد سختی گیر های رزینی آب خانگی دستگاه های با هزینه و مصرف انرژی پایین و در حین حال دارای بهره وری زیاد می باشند.

سختی-گیر-رزینی-فایبرگلاس-محصول-اصلی
سختی-گیر-رزینی-فایبرگلاس-محصول-اصلی

میزان سختی آب  و استاندارد سختی آب

جدول زیر میزان  استاندارد سختی آب برای ما تعیین می کند سختی اغلب مناطق شهری در ایران بالا از 250 و یا 300 می باشد یعنی آب استفاده شده سخت و یا بسیار سخت

می باشد.

حد-مجاز-سختی-آب-آشامیدن و منازل

سوال اصلی : چرا با آب نرم (آب سختی گیری شده ) نیاز است ؟

آب حاوی املاح معدنی و آب سخت برای مصارف شرب شدیدا مضرر و بیماری زا می باشد آب سخت برای سیستم تاسیساتی باعث ایجاد رسوبات و تحمیل هزینه های زیاد برای تعویض می شود آب سخت در سرویس های بهداشتی و کاشی ها ایجاد لکه می کند آب سخت باعث افزایش مواد شوینده در منزل می شود استحمام با آب سخت باعث ایجاد مشکلات پوستی و ریزش مو می شود.

مزیت های سختی گیر آب خانگی

مزیت اول : کاهش میزان آهک

آهک یا رسوبات باعث ایجاد یک لایه گچ مانند در روی لوله ها ، سیستم های گرمایشی ، کاشی ها و سرامیک ها ، سینک ظرفشویی می شود سختی گیر های رزینی سختی آب را حذف می کنند

مزیت دوم : عدم خرابی لوله ها

یکی از آشناترین مشکلات آب سخت رس.ب گذاری در داخل لوله های آبرسانی می باشد که باعث گرفتگی لوله ها می شود این در لوله های فلزی خیلی حساس می باشد و در صورت گرفتگی باعث تحمیل هزینه های زیاد می شود.

مزیت سوم : افزایش عمر لوازم خانگی

آب سختی باعث خرابی لوازم خانگی نظیر سینک ظرفشویی ، شیرآلات ، اتو لباس ، پکیچ و آبگرم کن می شود آب سخت با رسوب گذاری در بدنه لوزام خانگی راندمان این لوازم را نیز کاهش می دهد سختی گیر آب خانگی با حذف سختی آب باعث افزایش عمر لوازم خانگی میگردد.

مزیت چهارم : افزایش کیفیت آب

سختی گیر های رزینی با حذف املاح معدنی مضرر کیفیت آب را افزایش می دهد همچنین باعث بهتر شده طعم آب و بوی آب می شود.

مزیت پنچم : مراقبت از پوست

وقتی در خانه برای استحمام و شستشوی دست و صورت از آب سخت استفاده شود باعث مشکلات پوستی و ریزش مو می شود چرا املاح موجود در آب سخت برای سلامتی پوست و مو بسیار خطرناک می باشد.

مزیت ششم : شستوی بهتر لوازم و لباس ها

آب سخت باعث ایجاد لکه ها در هنگام شستشوی لباس ها و پارچه ها می شود میزان تاثیر مواد شوینده در آب سختی گیر شده به مراتب بیشتر از آب سخت می باشد و استفاده از مواد شوینده برای ایجاد کف در آب نرم بسیار پایین می باشد همچنین آب سختی گیری شده ظروف شیشه ای باعث ایجاد درخشندگی می شود.

مزیت هفتم :افزایش سلامتی

بطور کلی آب سخت برای سلامتی خیلی مضرر می باشد آب سخت باعث زرد رنگ شده دندان می شود آب سخت برای کلیه و کبد بسیار مضرر می باشد با حذف املاح مضرر سلامتی افزایش می یابد.

سختی گیر های آب رزینی خانه بهترین گزینه برای حذف سختی آب کل خانه می باشد

قیمت سختی گیر رزینی

5 مشکل سختی آب در منازل

خرید سختی گیر رزینی

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.