فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلترهای دستگاه تصفیه آب

فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی توسط فیلترها تمامی آلودگی ها و املاج مضرر آب در حذف می کنند بعد از مدتی از استفاده فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی دارند فیلترها قطعات اصلی یک دستگاه تصفیه آب خانگی می باشند فروشگاه آبین کالا به عنوان پخش کننده اصلی انواع بهترین فیلتر های دستگاه تصفیه آب خانگی امکان خرید اینترنتی را در فروشگاه آنلاین ایجاد کرده است قیمت انواع فیلترهای دستگاه آب شیرین کن خانگی نسبت کیفیت مواد استفاده شده می باشد برندهای معتبر فیلتر شامل ایزی ول ، فیلتر تصفیه آب سی سی کا ، سافت واتر ، آکوا ، واتر لو می باشد این فروشگاه راهنمای خرید بهترین مارک فیلترهای تصفیه کننده آب خانگی با ارائه مشاوره های لازم در زمینه های مانند زمان تعویض فیلترها  و  نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و یخچال ساید بای ساید ، می باشد.

انواع فیلترهای تصفیه آب خانگی

فیلتر الیافی

این فیلتر از مواد پلی پروپلین ساخته می شود فیلتر الیافی بعنوان اولین فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی برای حذف مواد ملعق ، گل و لای می باشد قطر و ارتفاع فیلتر مرحله اول بترتیب حدودا 25 و 6 سانتی متر می باشد قطر روزنه های فیلتر الیافی استاندارد باید 5 میکرون باشد رنگ فیلتر الیافی باید سفید و بو باشد.

فیلتر-الیافی

فیلتر-مرحله-اول-تصفیه-آب

فیلتر کربن پودری یا کربن گرانول

فیلتر مرحله دوم دستگاه تصفیه آب خانگی محفظه ای پلاستیکی که داخل آن کربن فعال یا کربن اکتیو بصورت پودری ریخته می شود فیلتر کربن پودری مرحله دوم  برای حذف کلر باقی مانده ، طعم و بوی نامطلوب و موادشیمیایی آب می باشد. فیلتر کربن مرحله دوم باید هنگام تعویض کربن گیر شود.

کربن فیلتر

فیلتر کربن بلاک

فیلتر مرحله سوم دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که برای حذف نهایی کلر و بهبود طعم آب می باشد قطر روزنه های فیلتر مرحله دوم باید  میکرون باشد این فیلتر در واقع تکمیل کننده فیلترهای مرحله اول و دوم می باشد.

فیلتر تصفیه آب

فیلتر ممبران اسمز معکوس تصفیه آب خانگی

فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی فیلتر اصلی دستگاه می باشد فیلتر ممبران برای حذف سختی آب و رسوب های حل شده در آب و حذف فلزات سنگین مانند نیتریت و نیترات ها و حذف آلودگی های میکروبی می باشد جنس فیلترهای ممبران از پلی آمید که لایه های فشرده بصورت رولی می باشد قطر روزنه های فیلتر ممبران کمتر از 0001/0 میکرون می باشد املاح مضرر امکان عبور از این فیلتر را ندارند بهترین فیلتر ممبران در بازار فیلتر ممبران مارک فیلمتک ساخت آمریکا و تایوان می باشد.

فیلتر-ممبران-تصفیه-آب

فیلتر پست کربن یا کربن خطی

فیلتر مرحله پنچ دستگاه تصفیه آب خانگی نیز از جنس کربن فعال می باشد وظیفه  فیلتر پست کربن حذف نهای بو و مواد شیمیایی باقی مانده می باشد  باید جنس محفظه فیلتر پست کربن از پلاستیک درجه یک باشد.

فیلتر-مرحله-5-تصفیه-آب-خانگی

فیلتر مینرال تصفیه آب

فیلتر مرحله ششم دستگاه تصفیه آب خانگی فیلتر مینرال برای ماندگاری مواد معدنی آب می باشد وظیفه فیلتر مینرال بهبود طعم آب و مواد معدنی آب تصفیه شده می باشد.

فیلتر-مرحله-6-تصفیه-آب

برندهای معتبر فیلتر تصفیه آب

فیلتر تصفیه آب در  انواع برندها و مارک ها  برای خرید و استفاده عرضه می گردد اما مشکل اکثر خریداران انتخاب از بین برندهای معتبر فیلتر تصفیه آب سخت می باشر چرا که تنوع بسیار بالا و کیفیت های مختلفی موجود می باشد اولین بحثی که در انتخاب برند فیلتر تصفیه آب باید مد نظر باشد کیفیت مواد اولیه فیلترمی باشد مواد اولیه فیلتر تصفیه آب باید FOODGRADE باشد جنس پلاستیک ها و واشر های استفاده شده از مواد اولیه درجه یک باید باشد جنس الیافی و کربن های استفاده شده نیز از نوع گیاهی و 100% خالص باشد.

فیلتر تصفیه آب ایزی ول برند  EASYWELL

محصولات شرکت ایزی ول تایوان از همه نظر دارای کیفیت بی نظیر می باشد  فیلتر تصفیه آب خانگی ایزی ول از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده است فیلترهای تصفیه آب ایزی ول دارای تاییدیه های بهداشتی و استاندارد جهانی می باشند کربن فعال های استفاده شده در مراحل این فیلتر از جنس گیاهی و پوسته نارگیل می باشند جنس محفظه فیلترهای تصفیه ایزی ول نیز تماما از مواد اورگانیک و درجه 1 می باشد.

ایزی ول

فیلتر تصفیه آب سی سی کا برند  CCK

فیلتر تصفیه آب سی سی کا نیز یکی بهترین فیلترها می باشد فیلترهای مارک سی سی کا  اروجینال از مواد گیاهی و FOODGRADE ساخته و عرضه می شوند قیمت فیلتر سی سی کا تایوان اصلی  نسبت به فیلترهای تولید در ایران بالاتر می باشد در حال حاضر فیلترهای تقلبی زیادی با مارک سی سی کا در بازار موجود می باشد.

تصفیه آب سی سی کا

فیلتر تصفیه آب  سافت واتر SOFTWATER

شرکت سافت واتر تایوان بعنوان یکی از قدیمیترین تولیدکنندگان فیلتر تصفیه آب می باشد کیفیت فیلتر تصفیه آب سافت واتر عالی می باشد در صورتی که این فیلتر تصفیه آب سافت واتر اصل تایوانی باشد  در ساخت فیلتر تصفیه آب سافت واتر نیز از مواد گیاهی و درجه یک استفاده شده است.

تصفیه آب سافت واتر

فیلتر تصفیه آب آکوا پرو aqua pro

فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا پرو (aqua pro) تایوانی  از بهترین و مرغوبترین مواد  اولیه ساخته  و در بازار عرضه میگردد این فیلتر ها دارای تاییدیه بهداشتی و استاندارد می باشند مواد اولیه استفاده شده از الیاف  درجه یک و کربن های پوسته نارگیل می باشد. البته هنگام خرید از اصل بودن این فیلتر اطمینان حاصل شود.

تصفیه آب آکوا

فیلتر تصفیه آب   واتر لو water lav

فیلتر تصفیه آب  واتر لو نیز یکی بهترین فیلتر های تصفیه آب خانگی می باشد فیلتر های واتر لو اروجینال از مواد گیاهی و FOOD GRADE ساخته می شود قیمت فیلتر  واتر لو تایوان اصلی خیلی بیشتر از فیلتر های تصفیه آب تقلبی می باشد این فیلتر های توانایی حذف املاح مضر و سختی آب و فلزات سنگین را دارند. این فیلترها قابل نصب بودن بر روی  تمامی دستگاهها می باشد.

راهنمای خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

فروشگاه آبین کالا راهنمای خرید مشتریان گرامی می باشد یکی مواردی که در هنگام خرید فیلتر باید دقت کرد کیفیت فیلتر و مواد اولیه می باشد فیلترهای مرغوب از اولیه شامل جنس پوسته ها ، الیاف و کربن ها باید از مواد درجه و گیاهی ساخته شود هنگام خرید فیلتر تصفیه آب خانگی باید به استاندارد بودن اندازه فیلترها توجه کرد نباید وسوسه های تخفیف های 50% در برند های معتبر گرفتار شد چرا که مطمئنا این فیلترها تقلبی می باشند بسته بندی فیلترها باید بصورت منظم و بهداشتی باشد فیلترها از فروشگاه های معتبر خرید شود گرانی یا ارزانی فیلتر تصفیه آب نشانه کیفیت خوب و بد نمی باشد کلا دستگاه ها و فیلترهای تصفیه آب نیاز به تخصص دارد لذا از فروشگاههای تخصصی باید این قطعات خرید و استفاده کرد.

قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت فیلترها تماما به کیفیت فیلتر بستگی دارد معمولا فیلترهای تصفیه آب خانگی بصورت فیلتر سه مرحله اول ، فیلتر ممبران تصفیه آب ، فیلتر پست کربن و فیلتر مینرال عرضه می گردد زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب متفاوت می باشد و خرید فیلتر آب تصفیه کن خانگی همگی بصورت یک جا نیاز نمی باشد قیمت فیلترهای تصفیه تایوانی حدود 3 برابر فیلترهای ایرانی یا چینی می باشد البته از نظر کیفیت نیز خیلی با کیفیت تر از فیلترهای ایرانی و چینی می باشد فیلترهای اصل تایوان دارای حک MADE IN TAIWAN روی بدنه فیلترها می باشد. قبل از خرید فیلتر  میتوانید با بخش فروش فروشگاه آبین کالا مشاوره داشته باشید.

زمان تعویض فیلتر اب شیرین کن و  تصفیه آب خانگی

زمان تعویض فیلتر اب شیرین کن و  فیلتر تصفیه آب خانگی بطور کلی به دو عامل میزان مصرف و کیفیت آب منطقه بستگی دارد یعنی کیفیت آب شهری و غیر شهری هر چقدر پایین تر و آلدوگی ها بیشتر باشد عمر فیلترهای آب شیرین کن نیز کمتر می باشد مثلا در برخی شهرها زمانبندی تعویض فیلتر مرحله اول کمتر از یک ماه می باشد در حالی در بعضی از مناطق این فیلتر تا 6 ماه نیز می تواند کار کند.

تعویض-فیلتر-تصفیه-آب

زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

زمان تعویض فیلتر 3 مرحله اول دستگاه تصفیه آب حدودا 5الی 6 ماه می باشد

زمان تعویض فیلتر 4 یا همان فیلتر ممبران 1.5 الی 2 سال می باشد

زمان تعویض فیلتر 5 یا همان فیلتر پست کربن 1.5 سال می باشد

زمان تعویض فیلتر 6 یا همان فیلتر مینرال 1.5  سال می باشد

زمان تعویض فیلتر 7 یا همان فیلتر قلیایی 1 سال می باشد.

عوارض عوض نکردن فیلتر تصفیه آب

  • عدم تصفیه آب
  • عدم حذف کلر و طعم و بو
  • خرابی زود هنگام سایز فیلترها
  • گرفتگی فیلتر ممبران
  • ایجاد جلبک در دستگاه
  • ایجاد آلودگی میکروبی در دستگاه و آب خروجی
  • خرابی پمپ و داغ کردن قطعات برقی

توصیه می گردد هنگام خرید فیلتر تصفیه آب حتما فیلترهای با کیفیت و مرغوب خریداری شود و با توجه به افزایش فیلتر های تقلبی در بازار هنگام خرید حتما جنس اصل خرید شود.

خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

امروزه میتوان فیلترهای تصفیه آب  را نیز نظیر سایر لوازم از اینترنت خرید کرد  در هنگام  خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی حتما از فروشگاههای تخصصی که دارای سابقه و تخصص و اعتبارهستند خرید کنید مشتریان گرامی میتوانند قبل از خرید فیلتر جهت مشاوره با بخش فروش فروشگاه آبین کالا تماس بگیرند و فیلتر مناسب نسبت به منطقه سکونت و دستگاه موجود را انتخاب کنند ارسال فیلتر های خرید شده در حداقل زمان می باشد همچنین در صورت نیاز برای کسب رهنمای لازم جهت تعویض فیلتر نیز این فروشگاه در خدمت خریداران محترم می باشد با مراجعه به بخش فروش فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید ضمن مشاهده انواع فیلترها ، اطاعات و مشخصات فنی فیلترها را نیز بررسی فرمایید.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.