قیمت خرید دستگاه تصفیه آب شهری

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب شهری

کیفیت آب آشامیدنی برای همه مهم می باشد با توجه به کاهش کیفیت آب ها خرید  و نصب دستگاه های تصفیه آب خانگی برای آب های شهری یک ضروت شده است  لذا خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی  برای تامین سلامتی خانواده و اطمینان از کیفیت آب یک نیاز اساسی می باشد آلاینده های موجود در آب با افزایش جمعیت و صنایع روزبه روز افزایش می یابد  برای آگاهی و  خرید دستگاه تصفیه آب شهری نیاز می باشد که ابتدا از  آلودگی ها و آلاینده های موجود در آب  آگاهی داشت فروشگاه آبین کالا با تامین بهترین دستگاه های تصفیه آب برای آب شهری با حداکثر کیفیت و قیمت مناسب امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب را برای مشتریان  فراهم آورده است.

آلاینده های آب شهری چیست

در خیلی جاها از جمله اخبار و اینترنت  جمله آلاینده های آب شهری دیده و شنیده می شود.

اما سوال این است این آلودگی ها چه چیز های هستند؟

تا چه حد برای سلامتی ما ضرر دارند ؟

تحقیقاتی که تا به امروز انجام شده است نشان می دهد بیش 250 نوع موادشیمیایی و آلایندهها در آب شهری وجود دارد که برای سلامتی بسیار خطرناک می باشند  از خطرناکترین آلودگی های موجود در آب شهری میتوان آفت کش ها و ماده شیمیایی و علف کش ها اشاره کرد

خطراتی که این آلاینده های برای ما دارند عبارتنداز :

  • بیماری های کبدی
  • بیماری های کلیوی
  • بیماری خونی
  • انواع سرطان ها ( به دلیل وجود فلزات سنگین)

آرسنیک

آرسنیک باعث سرطان ریه ، مثانه و پوست می شود و ممکن است باعث سرطان کبد و کلیه شود.

همچنین می تواند به قلب ، سیستم عصبی مرکزی و محیطی شما آسیب برساند و می تواند مشکلات دستگاه تولید مثل و نقص هنگام تولد را برانگیزد. در نتیجه ، شما باید به هر قیمتی شده از این آلاینده جلوگیری کنید.

آرسنیک یک فلز سنگین است که از روی زمین یا از زباله های صنعتی به داخل آب می رود  متخصصان اظهار  دارند که آب بطری از آب شیر ایمن تر نیست زیرا بیشتر آب های بطری شده از آب شیر است که ممکن است یا نباشد. به درستی فیلتر شده است

لذا بهترین راه برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آرسنیک ، خرید فیلتر آب با کیفیت است که می توانید آن را کنترل کرده و آن را  تعویض  ویا تمیز کنید.

رادیواکتیویته

فاجعه هسته ای در ژاپن در اوایل سال جاری به جهانیان نشان داد که تهدید اشعه بسیار جدی است.

ذرات رادیواکتیو می توانند به راحتی از طریق سیستم های آب زیرزمینی پخش شوند و بنابراین بر تمام آبراه ها و اکوسیستم ها تأثیر می گذارد.

غلظت اورانیوم بالاتر از مقادیر تعیین شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست (EPA) باعث آسیب کلیه شده و خطر ابتلا به برخی سرطان ها را افزایش می دهد. در همین حال ، ید رادیواکتیو در تیروئید جمع می شود و با پوسیدگی باعث سرطان تیروئید می شود.

نیروگاههای هسته ای در بسیاری از کشورها وجود دارند آلودگی رادیواکتیو نیز تجمعی است ، به این معنی که در طول عمر شما در بدن شما ایجاد می شود. متأسفانه نوشیدن آب آلوده یکی از روشهای اصلی است که در معرض رادیواکتیویته هستیم.

فلوراید

به نظر عجیب می رسد که فلوراید یک ماده آلاینده ناخواسته در هنگام  ساخت ماده اصلی خمیر دندان است.

در مقادیر مناسب ممکن است باعث کاهش و جلوگیری از پوسیدگی دندان شود. با این حال فلوراید بسیار سمی است و در مقادیر بیشتر می تواند باعث بروز فلوروز دندان ، مسمومیت و حتی مرگ شود. فلوراید همچنین یک سرطان زا مشکوک است ، بنابراین شما قطعاً نمی خواهید آب بنوشید که فلورایید شده باشد.

فلوراید آلاینده های آب و تصفیه آب

میزان فلوراید نباید از 0.7 میلی گرم در لیتر  بیشتر باشد.

کروم

کرومات ها غالباً برای ساختن کالاهای چرمی ، ملات و رنگ مورد استفاده قرار می گیرند

از این فرایندهای صنعتی به آبهای زیرزمینی و خاک وارد می شوند و درنهایت در آب  مصرفی نفوذ می کنند .

قرار گرفتن در معرض کروم  باعث لیست طولانی از شرایط وحشتناک مانند سرطان معده ، نارسایی کلیه ، نارسایی کلیوی و کبدی ، زوال عقل زودرس و درماتیت تماسی آلرژیک می شود.

کروم آلاینده آب

سرب

تاکنون همه ما عواقب مسمومیت با سرب را می دانیم. این فلز سنگین برای کودکان سمی است زیرا در ایجاد سیستم عصبی اختلال ایجاد می کند و می تواند باعث کم خونی ، تشنج و حتی مرگ شود.

سرب آلاینده آب 5 آلاینده خطرناک آب آشامیدنی تصفیه آب

سرب از طریق لوله های آب وارد آب می شود و حتی ممکن است لوله های مسی با سرب لحیم شوند. در حالی که سرب برای لوله های آب ممنوع شد ، لوله های ساخته شده امروز هنوز حاوی مقداری سرب هستند.

راه حل چیست ؟

دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

چه کاری می توان انجام داد؟

هم از نظر کارآیی و هم از نظر اقتصادی ، یک دستگاه تصفیه آب خانگی استاندارد با کیفیت باعث بهتر شده طعم و بو  آب  مصرفی شما می شود و بسیاری از آلاینده های مضر را از بین می برد.

یک دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس باعث حذف مواد شیمیایی و آلاینده ها از جمله فلزات سنگین مانند سرب ، فلوراید ، کروم و آرسنیک می شود. علاوه بر این ، یک فیلتر یک دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس ، اشعه هسته ای مانند پلوتونیوم و همچنین آلاینده های میکروبی مانند باکتری ها و ویروس ها را نیز از بین می برد. در صورت ترکیب با فیلتراسیون کربن فعال ، یک سیستم اسمز معکوس بهترین فناوری موجود برای حفظ امنیت شما و خانواده در برابر آلودگی آب آشامیدنی سمی است.

کار دستگاه تصفیه آب

بطور کلی کار دستگاه تصفیه آب حذف املاح مضرر می باشد

املاح مضرر آب شامل آلودگی های فیزیکی ، آلودگی میکروبی و بیولوژیکی می باشد

به عمل حذف هر از این آلودگی و بهبود طعم و افزایش کیفیت آب تصفیه آب ، گفته می شود

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

آلودگی های موجود در آب

الف) سختی کل آب
ب) کلر  باقی مانده یا کلر مازاد
ج) فلزات سنگین
د) آلودگی میکروبی

بهترین و مناسبترین دستگاه تصفیه آب برای آب های شهری چیست ؟

دستگاه های مختلفی باری تصفیه آب در بازار موجود می باشد

اما بهترین دستگاه تصفیه آب شهری دستگاهی می باشد که دارای سیستم اسمز معکوس (فیلتر ممبران) با حداقل 6 فیلتر گیاهی استاندارد مجهز به پمپ و مخزن با کیفیت باشد این دستگاه های باید میزان  tds  (سختی آب) شهری را تا حدود عدد50ppm پایین بیاورند

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب برای آب شهری

با مطالعه دقیق و تحقیق در زمینه خرید دستگاه تصفیه آب با توجه انوان و اقسام دستگاه ها مشخص می گردد که کار آسانی نمی باشد  فروشگاه آبین کالا در زمینه راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تمامی اطلاعات لازم در باره محصولات موجود را ارائه می دهد تا مشتریان با مطالعه کامل مشخصات یک دستگاه برای خرید اقدام کنند

برای خرید دستگاه تصفیه آب خیلی راحت میتوانید با کارشناسان متخصص این فروشگاه مشاوره داشته باشید.

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.